Postanowienia ogólne.
Sklep Internetowy Ogrodowe-baseny.pl zwany dalej sklepem jest własnością firmy F.H.U. Xsonic.pl z siedzibą w Tczewie przy ul. Broniewskiego 57 wpisanej do Ewidencji Działalności Gospodarczej przez Urząd Miejski w Tczewie pod numerem 5816/05 (NIP:593-235-13-09, REGON:220132151) zwanej dalej w niniejszym regulaminie jako Sprzedający.
Dokonywanie zakupów
- Oferta na stronach sklepu obowiązuje wyłącznie odbiorców z terytorium Polski.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do potwierdzenia realizacji zamówienia. W takim przypadku Kupujący zostanie o tym powiadomiony drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w przeciągu 5 dni od daty złożenia nie będą rozpatrywane.
- Kupujący ma obowiązek podania prawdziwych danych osobowych.
- Każde zamówienie będzie rozpatrzone w ciągu jednego dnia roboczego począwszy od dnia przyjęcia zamówienia.
- Kupujący może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie lub przez e-mail. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
- Kupujący bierze udział w akcjach promocyjnych i rabatowych zgodnie z bieżącą ofertą zamieszczoną na stronach sklepu.
- Wszystkie ceny w sklepie wyrażone są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT.
Wysyłka i transport
- Ceny produktów nie zawierają kosztów transportu do Kupującego. Koszt ten jest doliczany podczas składania zamówienia i wykazywany kupującemu.
- Koszt transportu wyszczególniony jest przy każdym produkcie.
- Towary są dostarczane pod wskazany przez Kupującego adres za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Skutki nie odebrania przesyłki
Skutki nieodebrania przesyłki są regulowane w kodeksie cywilnym art. 551 KC. Upoważnia to do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej, gdyż transakcje zakupów w internecie są także umową cywilną pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.
Umowy zawarte za pośrednictwem Internetu stają się ważne z chwilą akceptacji oferty za pośrednictwem portalu sklepu internetowego. Kupujący ma obowiązek zapłaty ceny i odebrania zamówionego towaru. W razie nieodebrania towaru sprzedający może oddać rzecz na przechowanie na koszt i niebezpieczeństwo kupującego. Równocześnie sprzedający może żądać wykonania umowy od kupującego żądając zapłaty za zamówiony a nieodebrany towar.
Płatności
- Zapłata za towar może nastąpić za pomocą przelewu bankowego, karty płatniczej lub podczas odbioru towaru w przypadku przesyłki pobraniowej.
- W przypadku zapłaty przy odbiorze, doliczana jest opłata za w/w usługę zgodnie z cennikiem dostępnym na stronach sklepu, stanowiącym integralną część niniejszego regulaminu.
Gwarancja
Towary zakupione w sklepie Ogrodowe-baseny.pl posiadają gwarancję producenta. Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą bub paragon) oraz kartą gwarancyjną, która zawiera warunki gwarancji (uwaga: warunki gwarancji mogą być wydrukowane w instrukcji obsługi).
Bardzo prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktury lub paragonu) oraz oryginalnego opakowania do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej lub na stronach www producenta.
W przypadku wykrycia wady w sprzęcie kupionym w naszym sklepie i objętym gwarancją bardzo prosimy o skontaktowanie się z naszą obsługą. Jeżeli masz pewne wątpliwości lub pytania co do produktów, prosimy o kontakt, korzystając z formularza kontaktowego znajdującego się w zakładce „Kontakt”
Reklamacje towaru – produktu się nie odsyła – reklamacje zgłaszamy drogą mailową na podstawie zdjęć i opisu usterki.
I. Reklamowany towar musi spełniać warunki gwarancji:
- Gwarancja obejmuje każdy produkt z oferty naszego sklepu Ogrodowe-baseny.pl
- Każdy produkt jest zapakowany fabrycznie przez producenta i nie otwierany przez obsługę sklepu.
- Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty sprzedaży. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty przyjęcia kompletnego zgłoszenia.
- W przypadku, gdy naprawa wymaga importu części zamiennych z zagranicy termin naprawy może ulec wydłużeniu do kolejnej dostawy.
- Naprawa gwarancyjna obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym towarze.
- Zgłoszenie wady powinno nastąpić niezwłocznie po wykryciu usterki. Używanie uszkodzonego sprzętu powoduje utratę gwarancji.
- Świadczenia z tytułu gwarancji przysługują nabywcy wyłącznie na skutek wady tkwiącej w sprzedanym towarze. Gwarant będzie zwolniony od odpowiedzialności z tytułu gwarancji, jeżeli okaże się, że stwierdzone wady powstały z innych przyczyn niż tkwiące w sprzedanym towarze, a w szczególności na skutek:
a. Normalnego zużycia sprzętu
b. Samowolnego dokonywania napraw, przeróbek lub wymiany podzespołów
c. Uszkodzeń mechanicznych, termicznych, kontaktu z cieczami
d. Używania urządzeń niezgodnie z ich przeznaczeniem
e. Zużycia baterii i akumulatorów - Gwarancja nie obejmuje reklamacji na baterie, akumulatory, oraz uszkodzenia mechaniczne akcesoriów takich jak: kable połączeniowe, uszkodzenia zaczepów, gałek, mocowań itp.
- Gwarancji nie podlegają obudowy i akcesoria podlegające normalnemu zużyciu w czasie eksploatacji jak zarysowanie, zabrudzenia trudne do usunięcia, wytarcie napisów itp.
- Nabywca traci prawa gwarancyjne w przypadku dokonania zmian konstrukcyjnych lub napraw poza punktem sprzedaży, zerwania lub uszkodzenia założonych plomb.
- W przypadku stwierdzenia przez sprzedawcę wady niemożliwej do usunięcia, wymiany urządzenia na nowe dokonuje sprzedawca, po przedstawieniu Karty Gwarancyjnej lub dowodu zakupu.
- Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia nośników informatycznych, optycznych w trakcie eksploatacji produktów.
II. Jak zareklamować produkt marki Intex lub Bestway:
Aby Państwa reklamacja mogła zostać szybko rozpatrzona, prosimy:
- wypełnić poniższy Formularz reklamacji, podając w nim niezbędne informacje (chodzi tutaj o szczegółowe opisanie usterki).
- jeśli widać uszkodzenie należy wykonać mu zdjęcie
- przygotować kartę gwarancyjną umieszczoną w instrukcji obsługi
- wykonać zdjęcie numeru fabrycznego umieszczonego na produkcie
- przygotować numer zamówienia, potwierdzenie zamówienia z naszego sklepu
- następnie wysłać do nas maila z w/w informacjami, zdjęciami w załączniku i opisem usterki
- obsługa naszego sklepu przyjmie reklamację, a następnie pracownik firmy Intex lub Bestway skontaktuje się z Państwem w celu rozwiązania zgłoszonego problemu.
Zwroty zamówionego towaru
Klient ma prawo zwrócić w ciągu 14 dni towar zakupiony w internecie bez podawania powodu zwrotu. Taką możliwość gwarantuje mu Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.). Według art 7 ust 1 wyżej wymienionej ustawy Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni. Jeśli zakupiliśmy towar przez internet i chcemy go zwrócić należy o tym poinformować sprzedawcę w formie pisemnej w ciągu 14 dni. Oświadczanie takie najlepiej przesłać listem poleconym z potwierdzeniem odbioru. Istotne jest, aby rezygnacji z towaru dokonać na piśmie. Oświadczenie ustne złożone przez telefon nie będzie wystarczające. Termin ten liczony jest od otrzymania towaru przez kupującego. Klient musi zwrócić zakupiony towar w stanie nienaruszonym, a sprzedawca oddać mu pieniądze. Sprzedawca musi zwrócić pieniądze nie póniej niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Czego zwrócić nie można:
- przedmiotów zakupionych na licytacji,
- nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu ich oryginalnego opakowania,
- produktów, które ulegają zepsuciu (np. artykuły spożywcze o krótkim terminie przydatności),
- prenumeraty prasy,
- produktu wykonanego na indywidualne zamówienie klienta.
- informujemy, że każdy produkt dmuchany lub basen po rozłożeniu lub nadmuchaniu nie da się ponownie spakować tak, żeby nie wyglądał na nieużywany.
Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia towaru:
- uszkodzonego przez klienta
- towarów używanych
- po upływie 14 dni od jego otrzymania przez klienta,
- wykonanego na zamówienie lub zmodyfikowanego,
- w przypadku, gdy paczka dostarczona przez listonosza lub kuriera jest w złym stanie.
Aby Państwa ZWROT mógł zostać szybko rozpatrzony, prosimy:
- wypełnić poniższy formularz zwrotu, podając w nim niezbędne informacje
- odstąpić pisemnie od umowy cywilno prawnej kupna sprzedaży
- towar odesłać na adres: (ZWROT) Ogrodowe-baseny.pl, ul. Broniewskiego 57, 83-110 Tczew w oryginalnym opakowaniu wraz z formularzem zwrotu , kartą gwarancyjną i dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Towar prosimy zapakować w oryginalne opakowanie posiadające niezbędne oznakowania i kod produktu oraz w ochronne zapobiegające uszkodzeniu (towar uszkodzony nie będzie podlegał zwrotowi).
- Zwrot należności następuje przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 14 dni roboczych od daty zarejestrowania zwrotu towaru wraz z kompletną dokumentacją.
Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego. Masz wątpliwości i pytania? prosimy o Kontakt